/ headshot

hej . elin drog typ halv 12 , då gick jag och ducha ,
emma och lollo sa att jag skulle komma till coop
och när jag var färdig och skulle gå fick jag ett sms
att jag skulle till stuvsta ist ? skena att jag tänker gå
dit i regnet det tar ju fan ett år , och skulle sitta inne
på sularumet hela dagen  , vilket liv , fun .  sen fråga
dom om jag ville med till huddinge hallen och bada ,
nej de pallar jag inte heller , behöva sminka om mej
och hela skiten , jobbigt , jag har nog vaknat på fel sida
idag , förkyld e jag oxå , men det blir nog bättre om ett tag
hehe . ikväll kanske jag ska sova med sara ? får se
hur det blir  . ,

jag har inget att göra så här får ni hur min vecka ser ut :

måndag ; nånting ? , träning .
tistag ; vara kanske med angie (?)
onstag ; grönan kanske med några i klassen
torstag ; vara med grisen :D (moa e )
fredag ; vet inte
lördag : vet inte
söndag : vet inte


om någon vill träffas under lover säj till x) <3


Kommentarer
Postat av: Jossan&Matilda

Lilla elin, det stavas tisDag,onsDag och torsDag inte tag på slutet <3 haha

2009-06-17 @ 14:42:17
URL: http://jjossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0