haha lilla elin

haha, shiet man va mkt du har uppdaterat i bloggen! och asså jag vet det är fett jobbigt, men min lägga upp bilder sladd e inte häär. så jag kan lixm inte lägga upp bilder.. bara när jag e hos pappa men honom ska jag inte till förän på typ torsdag? skit tråk. aja. jag vet inte riktigt vad som ska hända i veckan så ni får gärna smsa eller skriva om ni vill göra nått.
fast nu så håller ju jag och pappa på att flytta så det är mkt kartonger och grejer, så nån dag måste jag vara ledig och bara packa!

måndag: haninge centrum
tisdag: sova hos jenni (?)
onsdag: va med jenni (?)
torsdag: -
fredag: -
lördag: -
söndag: -

jag kmr inte ihåg vilken dag det är midsommarafton så därför har jag inte skrivit ut det :$ men jag tror att elin ska fira med mej på mitt landställe då iaf. hugs KRISTIN


Kommentarer
Postat av: elin

på fredag haha

<333

2009-06-15 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0