gröna lund

WIHOO! kom nyss hem, har vart på grönan med klassen. det va fan kuul. jag va med ganska många, blandade lite sådär. jag åkte insane idag hahah, den va inte så jätte kul och inte så jätte läskig. man fick mest ont av den.. men jag åkte extreme typ 5 gr och det är absolut min favorit. jo, det är lite trist väder men det va helt okej ändå. det som va så jävla bra va att det va ju typ inte kö t nånting! som sara sa, så tror jag det vare bästa grönan jag varit på. både tåg resan dit och tbks va roliga fast mest tbks :D hahah, fast kevin tappa sin klubba i mitt hår när jag tog hans mobil -.- vi gick spökhuset idag också, vi va typ 8 pers som gick. lixm när det händer läskiga saker så HATAR jag när andra börjar skrika för då får jag panik. så typ alla tjejer skrek hela tiden (delvis tobbe också, men han e ju lite bögig så han räknas som tjej! xd) så jag skrek håll käften åt alla.. så förlåt, det va inget illa menat, det va bara självisk menat. nej, jag åkte inte frittfall jag vet inte varför men den e bara såå läskig! uppskjutet garvar man ju bara på. men de sista 10 min va ju bäst xd hahah. då gick vi t alla barn grejer, kopparna, lilla parisehjulet som ägde och nyckelpigan. den va fan grym! haha.


det är inte mycket jag är stolt över men mitt hår, jag älskar det! hoppas att inte någon tkr jag är "bitchig" för att jag skriver så, för varför ska man inte få vara glad? och jag är inte precis den som brukar skriva sånt.. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0