gröna lund

okej, jag va aldrig inne på bloggen igår så jag skriver lite nu ist. igår va ju jag, elin, emma och lollo på älskade grönan. det va kuul. vi åkte typ alla "värstingar" förutom frittfall. fast, hahah, jag är inte precis nån frittfall-lover. jag har åkt det en gång och det räckte för mej! för asså.. den e kul när man åker men att sitta där uppe och bara vänta.. usch. sen kom jag på en grym grej. på extreme så är det den gula man ska åka. den är absolut bäst. as mkt upp och ner och sånt. haha. asså ja vad mer ska man säga? det va väl kul, glömde ta lite bilder.. men här kmr dom jag tog också. btw, så jag och lollo filmade jetline men jag kan inte lägga in den på just den här datan, så ni får väl se den på pea sen.. KRISTIN (kkristin@)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0