GLASS

eey tjänah ! nu har jag precis duchat , nu ska ni få höra lite om min dag , hade en vanlig tråkig skoldag , sen på språket fick jag tillbaka mitt franska prov  inte nöjd  alls , fick 65,5 av 80  , hahahahah och jätte många fick typ 75 , 77 . sen så drog jag och matilda runt i hela huddinge för att träffa alex och markus men vi gick fel , fast tillslut hitta vi dom x) , sen när jag kom hem böt jag om och åkte till träningen , eftersom det var sista träningen i skarpnäck innan sommar träningar i djupån så körde vi typ fotboll nästan hela träningen och efter fick vi glass :D mumms . när jag kom hem käka jag lite köttbullar och potatis , nu ska jag väll sitta vid datan tills klockan 9 då jag ska se på tv .
/ elin


något fel på datarn så det funkar inte att lägga in några bilder dena kväll , sorry ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0