funny day

idag vaknade jag kl 11.35 det va helt tyst så jag trodde kl va typ 6. för mina "brorsor" brukar ju vara uppe vid typ 7 (a) så jag försökte somna om. men varför va det då så ljust ute & jag inte va trött? jo ingen va hemma. skysst? alla hade bara stuckit utan att säga hejdå, tack så mkt -.- nej justdet :D haha jag glömde att mormor va hemma hos oss haha, världens gulligaste mormor! aja, så jag började duka för frukost sen kom min mor. jag skulle ju åka t haninge centrum men det blev inte så idag heller. jag va hemma t typ 1 då drog jag t huddinge. jag gick hem t fjortis adde :D där va lollo, emma & elin. va där en stuund sen drog emma, resten gick hem t lollo. jag & elin snodde lite torkad frukt haha, sen så bytte jag om sprang t bussen för att hinna t träningen men insåg att jag hade sprungit helt i onödan. bussen kom typ 5 min sent också? aja. sen har jag bara vart på träning, thats it? haha. imorgon ska jag åka t världens gulligaste jenni iaf.
ska slagga hos henne, har faktiskt aldrig vart hemma hos henne. skriver vad som hänt imorn. puss babies KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0