fredag kväll ,

ska sova lite tidigare idag en vanligt på fredagar för ska upp typ 7 JIPPI  men ska åka till västerås vid nie -.- , nåra släktingar bor där , men vi slaggar inte över så kommer altså hem på kvällen , men det blir ingen bloggning imorn, innan jag åker kanske , men det tars bilder och jag skriver så fort jag kommit hem ! promsie

dena kväll drog jag till lollo , fixade oss lite träffade sara och några sen drog jag lollo och sara och träffa fabian robin och oliver vi drog till coop , på vägen dit spottade jag ner lollo , fabbe lr nån köpte ägg . jag kasta ett på lollo MOHAHAH ! sen gick vi till våran skola typ , och sen gick jag sara och lollo hem och jag har sätt halva av något läskit pogram på tv hehe .

hugs elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0