/elinhs

hejhej , typ en stund äfter jag skrev det andra inlägget träffade jag lollo hon berättade en enormt rolig sak som jag inte kan skriva här , vi snackade lite lollo låg på marken så kom roibil och olver förbi gahaha , sen satt vi oss vid bussplatsen och sncka om allt (?) då såg vi fabbe muppen på cykel , se träffa vi johanna o som var på väg hemn vi följde henne till skolan , gick och mötte adde , sen gick vi typ nedanför min backe då kom krish , jossan , sofie vi prata lite sen gick lollo och jossan , jag och sofie trilla i en buske , och jag fick feta gräsfläcken på jeansen , vi gick upp till fabbes hus där robin och olver var och gjorde lite kuliga saker framför hans fönster , jag,kristin och sofie har värkligen humor ! ahhaha . nu ska jag gå upp och hjälpa med maten  , sen ska jag träffa lite folk igen , det kommer nog ett till inlägg under kvällen haha men först lite bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0