8 juni

hejhej , nu sitter jag och ser på repris av gossipgirl missade igår , ikväll ska  jag åka , men jalafall vi hade typ gympa första lektionen eller jag och lollo satt på en bänk och snacka medans rästen spela fotboll , sen vare typ fotbollsmatch och brändbolsmatch , sexorna mot lärarna , vi van fotbollen , brändbolen vet jag inte hur det gick på haha , sen starade jag och olsson vatten krig .... okej hahahah de var bara vi två först men sen var liiv,lollo,simon med tror jag hehe .  sista kektionen gjorde vi någon läsförståelse samma som vi gjorde i börgan av fyran.
FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILL ONSTAG ! men jag kommer sakna klassen och solfagra också .
nu har jag inget mer att skriva , lägger in ett inlägg ikväll då kommer det lite bilder också , / elin


hade inget att göra så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0