<3

nu e jag ny duchad haha  , mia & görgen och mina två kussiner e här nu .
idag har jag varit med becca sötisen , mötte henne i huddinge c , vi gick typ runt hela huddinge värsta omvägen till trehörningen , därifrån tog vi bussen till centrum igen hahah , tåget till älvsjö , hah och vi hittade två hetingar skit sexiga var dom .... , hah a i älvsjö gock vi runt lite , jag hittar faktist lite därra , men sen åkte vi till huddinge c igen köpte cocacola,glass och ääääägg mohaha , vi tog bussen till kvarnbergsplan leeeekte'' med äggen , sen gick vi till mej var här typ 1 min innan jag följde henne till bussen , äfter vi har käkat ska hon komma hit igen och slagga hära men vi drar väll ut ikväll , kanske bada ? men nu ska jag sminka mej ,
ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0