yyeah !

imorrn klockan 9 åker jag ! ska på judoläger, men kommer inte vara där hela veckan bara tills onstag kväll. för på torstag åker familjen till lysekil! ingen data & ingen mobil nu på judo lägret. = ingen blogging. får se om det blir någon blogging på onsta kväll/natt men det blir nog ingen blogging i lysekil heller,men då nås jag på mobil! asså det var inte menigen att jag skulle på judolägret, men jag tvinga pappa att jag skulle gå tills onstag jallafall. så nu är det brottom! måsta paacka! och det blir mer brottom på onstag då måste jag packa allt klockan 10 på kvällen, jaja jag är en snabb människa. nu har jag mycket att göra, skriver ett inlägg när jag är klar. / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0