yey va roligt

Puh. Nu är jag hemma igen, helt slut. Vi gjorde typ ingenting idag. Vakna vid 11 och åt frukost vid 12. Egentligen så vill jag inte äta alls så sent, då missar man lixom så mycket. Ähm, aa vi satt vid datan och jag sparade över 15 bilder på taylor lautner bara för att han e så grymt snygg! Haha, vi skulle gå till ip men hade rätt tråkigt så vi bestämde oss för att tejpa ihop våra ben! Det blev fett bra och det va svårt. Haha, men vi lyckades ta oss fram ändå till ip! När vi var framme satte oss i nån sorts kur och glodde på vädret. Vi var helt uttråkade idag. Vi var där ett tag, sen gick vi till coop och sofie köpte lite mat typ. Vi gick till kina resturangen där och satt där inne, eftersom jag va grymt hungrig och inte ville ta av sofie, för jag pallade inte vara skyldig pengar. Så, jag åt upp alla karameller i burken ist. Muhihi, det va iaf godare än det sofie åt. Mm.. vi pallrade oss vidare till. Glömmer alltid vad det kallas, men dagiset vid träsket. Där va vi i minst en timme coh ty gungade bräda och lite moojs. Sofie gungade på en häst och jag fick en väldans lust till att göra nått busigt så jag hoppade på den och båda flög av. Hehe, så jag fick heela jeansen fulla med sand. Jätte kul, därför haha tog jag av mej jeansen och sprang omkring lite med dom. Tur att ingen kom.. ja, det här var ett tråkigt inlägg. Men jag känner inte för att skriva så mycket, mest för att göra nått onormalt. Nu ska jag äta godis! KRISTIN



Vad hände med sommarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0