"vädret" ljuger

haha. ska man kalla det här dåligt väder? det va ju idag som det skulle vara såå himla dåligt väder. eller inte?! det va ju fan skit bra väder. jag och sara drog till grönan, det va rätt mkt folk där. men vi hade det kul! vi åkte dom läskigaste sakerna förutom frittfall. jag är fett stolt, fick sara att åka insane! jag fick henne åka extreme också för ett tag sen. hihi, visst, hon hade typ panik men ändå, hon åkte den iaf. asså, har inte så mkt berätta längre om grönan. har vart där rätt många gr nu, 3 gr den här veckan, och det händer ju ganska mkt samma saker. haha, ja det här va ett riktigt tråkigt inlägg! fast jag har rätt kul. snackar med ante på msn, vi leker wbn haha. vi är fett grymma. fjortiiwz powaaah assw! KRISTIN

Dagens smink: mascara, kajal, lite läppmojs
Dagens kläder: sönderklippna tights, vitt linne, gina kofta svart
Dagens mat: cheese
Dagens skratt: jag och sara lyckas ofta säga precis samma sak samtidigt
Dagens gråt: tanken på klassen inatt
Dagens låt: pitbull - i know you want me


gammal bild, hittar lite smått och gott i datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0