ups

släng dej i väggen, kristin! ja, jag hade fel. jag skrev att jag inte gillade dessies personlighet, men läste ändå hennes blogg. och nu, så jag gillar henne mkt mer. såklart, hon är provoserande (stavning) som hon själv erkänt, men ändå så verkar hon vara en glad och skysst vanlig tjej. hon berättar saker om paow, som är dåliga och det får mej att tänka om, att det kanske är som dessie säger, paow är den söta lilla rara i bloggen, men är inte så in real life? så jag vet inte vad jag ska tycka. men jag läser bådas blogg dagligen, men jag har inga fördomar om dom nu! det kan va så att dessie ljuger, att paow bara leker. vem vet? så, inga kommentarer.. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0