kristins svar

Postat av: hemlig person (a)

har nån av er rökt ? <3
svar:
ja, jag har rökt

Postat av: emelie

till kristin
har du rökt?
har du strulat?
tycker du själv att du är snygg?
vem är den coolaste personen du känner?
puss
svar:
yes.
yes med det också.
nje, ibland, vissa gånger jag e glad.
haha. jag tycker verkigen min mormor är en riktig cooling.

Postat av:

har ni bra självförtroende?
har ni haft många killar?
gillar ni någon nu?

svar:
"självförtroende är saker man gör, självkänsla är om vad man är". så, ja jag har rätt bra självförtroende.
asså, om man ska räkna mer "seriösa" förhållanden så minst 6.
nej. jag väntar på att det ska dyka upp någon.

Postat av: Mimie

Till Kristin:

- Hur mår du nu?
- Har du pojkvän?
- Favoritprogram?
- Favoritplagg?
- Har du kamera?
- Har du blivit kallad hora?
svar:
jag mår toppen. är ju med sara!
nej. men det är verkligen nått jag skulle vilja ha.
gossip girl.
hög tjol.
jag och min pappa delar på en så, nej inte egen.
ja, men inte det har inte hänt live. bara på nätet alltså.

Puss & kram på er , Mimie :)
URL: http://corazonn.blogg.se/




Postat av: amanda
röker ni?
svar:

nepp.

Postat av:
oskuld ?
svar:
aa.

Postat av: jenny
Kristin: vem av dina vänner har coolast syrra? ;)
Kristin: kan du ärligt lova mig att du använder kondom? :/
svar:
vet inte riktigt.. men det är absolut inte elins syrra iaf! hahah.
haha, jag har faktiskt ingen användning för kondomer.

Postat av:
varför bloggar ni?
svar:
först ville vi ha en blogg tsm. sen så blev det roligare och roligare! och nu, nu är jag beroende av att blogga. det är så himla kul.

Postat av: andreas arzén ([email protected])
vad tycker om bäst med att blogga? :) hoppas du haft en grym måndag och att du kommer få en underbar tisdag! Ha det så bra nu // Andreas
svar:
jag gillar att få dela med mej av mina tankar till alla. och jag tkr om att få kommentarer, och veta hur ni läsare tänker.
tack så mkt.

Postat av:
när fick ni mens
går ni på utseendet hos killar eller insidan
vem är eran bästa killkommpis
kan ni lita på någån av era killkompisar?
svar:
jag fick min i 5an.
utsidan är ju det som ger första intrycket. men jag tkr personligheten är väldigt viktig. jag skulle aldrig va tsm med en kille bara för att han e snygg, men dum i huvet.
jag tkr det är svårt med sånna frågor. jag har ingen jätte bra killkompis. jag har mer fler ytliga en få nära.
jaa det klart!

Postat av: thess
1.gillar ni någon kille?
2.har ni strulat?
3.är ni nöjda med erat utseände?
4.har ni bra självförtroende?
svar:
nej, jag väntar på nån.
ja.
det finns mkt jag skulle vilja ändra på.
som jag sa förut, så självförtroendet är ganska bra. jag är inte precis blyg av mej.

Postat av:
varför håller du på med Bredell för?
svar:
haha? äh, vi har pratat på pea bara. that´s it.


nu tror självklart att jag hittat på de där frågor under sträcket? men nej, så är det verkligen inte. förut så la vi in det första frågestund inlägget. men sen så skulle jag lägga in ett likadant, men då försvann såklart det första (?) så, kommentarerna kunde bara jag och elin se, men inte ni. om ni ändå inte tror på det här så säger jag bara att det skulle vart helt patetiskt att göra så många falska frågor! btw, tack för frågorna.

// KRISTIN 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0