hatar rubriker

Hemma. Egentligen skulle vi åka hem imorgon, men pappa och jag tyckte tiden hade gått jätte långsamt så vi åkte hem nu på kvällen istället.. fast det va rätt skönt att bara vara på landet och ta det lugnt. Menmen. Now I´m back! Och imorgon ska sofie sova här. Vi har inte träffats på hela lovet tror jag. Så det ska bli kuul. Det blir FF till ty 2 till natten! Man vet aldrig vad som kan hända då.. jag vet inte riktigt vad vi ska göra på dan. Kanske skulle träffa nåra killar på ty eftermiddan, men annars vet jag inte. Nån som vill träffas kanske kanske? Aja, jag är glad att vara hemma nu. Jag som hade tänkt att frossa kompisar i veckan men det är så typiskt.. jenni, sara, elin, lollo, jossan, julia och angie är bortresta. Hur fan kan det komma sej? Ingen e typ hemma! Bara sofie och hannah. Och sen så finns det väl killar också, men ändå. Jenni kommer iaf hem på söndag. Det är väldigt braa. Hihihi KRISTIN

I´m super womaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0