Pappa, modig?

Har precis ätit! Inte precis middag, men flingor och mjölk iaf. Kom ganska nyss hem från att ha vart med Jenni, huddinges största arab you know. Vi hade det flumm och va på kungis. Hon ska vara borta i 2 veckor! Hur ska jag klara mej? Det finns inte så många araber som jag känner, så hur ska det gå utan nån arab?.. Hihi, justdet. Pappa är på date, han frågade om hennes nr när vi var på Heron förut. När jag va på toa så fråga han om hennes nr, för dom hade snackat typ. Så ni ser vad som händer när man modig? Killar, det är så ni borde göra. Var som min pappi! Thaha. Kristajn


Kommentarer
Postat av: Zeell @

Sjukt söt =)

2009-07-28 @ 21:49:34
Postat av: Mimie

Kristin! Varför är du så jävla otrevlig?

Ärligt, jag gjorde en jävla design , försökte vara shyst och säga det shyst. Så får jag svaret till baka



du har sagt det nu, och varför svarar vi inte ? vi vill inte ha nån header, den var inte ens fin -.-



Det är ett jävligt fittigt beteende, tycker du inte det?

Och du ska vara 1 år äldre oxå?

Moget Kristin , skit moget!



Hahaha!

Kram , Mimie

2009-07-28 @ 21:51:26
URL: http://corazonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0