Jag älskar er

Har gjort dikter om dom som jag kommer sakna mest nu när alla andra börjar i kvarnberga och jag i kungis.. KRISTIN


Sara sötnos, du är så himla knäpp. Och jag älskar det. Utan dej kan jag inte leva.
Du är helt underbar! Vi har gått i samma klass sen 4an.
Under det sista året, så var det alltid du och jag. Vi var lixom dom udda, i klasen.
Dom andra i klassen var lixom ett stort gäng, medans du och jag körde vårt eget race.
Jag älskar min (f.d) klass, men ändå det var så det var.
Hur ska jag klara mej utan min dumma lilla blondin?

Lollo "lol". Hihi, du är så fiin! Det går inte att vara arg på dej, kan du fatta?
Jag tror inte att vi har bråkat nån gång ever.
Du gör mej alltid så glad sötis. Har känt dej rätt länge nu,
inte för att vi var kompisar när vi var yngre.
Men ändå. Det betyder nått iaf. Kommer du ihåg första gången vi var tsm ensamma?
Jag minns allt. Du betyder så mycket, jag ska aldrig släppa dej.

Elin, biitch! Ja, vi har en blogg tsm. Säger inte det ganska mycket?
Jag har känt dej hur länge som helst.
Och att vi fortf är tsm? Hur coolt är inte det.
Vi kommer alltid på massa flummiga saker. Du är så söt!
Vi sa playercrew föralltid. Right baby?!

Sofie, thaha. Du är heelt crazy! Hur överlever jag allt garv?
Du är alltid dej själv, det är skönt.
Vi var ju bvs ett tag och det betyder mycket.
Har inte vart med dej så mycket på sistone,
men vi kan väl ändå försöka hålla kontakten?
Puss dina lilla skitkorv


Jossi min pussi. Samma fotboll & samma innebandy.
Det är väl bra? Då kommer vi träffas ofta..
Jag älskar ditt skratt. Man blir så glad då.
Blir glad bara av att tänka på dej.
Faktiskt så har vi inte vart så bra kompisar förut.
Och vi träffas inte ofta, men du är ändå en av dom,
som jag gillar allra mest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0