underbart väder, huh?

först vill jag bara säga att det är skit bra att ni skrivit massa frågor! så fortsätt skriv frågor. vi kmr påminna om det lite då och då, men fråga fråga fråga.

så, nu till min dag! det va tänkt att jag och lollo skulle åka till grönan. men, robin ringde lollo och fråga om han fick hänka, och det fick han, om han tog med sej en till så att det skulle bli jämnt. jag menar, vem vill åka ensam på grönan? robin frågade antevante men han kunde typ inte för han skulle till stan med nåra. tillslut blev det jag, lollo, robin, ante, maddi och julie som va på grönan. vi åkte inte så många saker, typ bara expressen, flygande mattan, slängungorna, insane, typ nått mer också. men det regnade och vi orkade inte vara kvar så vid typ 4 (?) så tog vi bussen för att åka till typ östermalm? vet inte riktigt varför vi skulle åka dit, men aja, robin sa att han bott där förut så han "hittade" där. och då hade det redan börjat regna mkt när vi satt på bussen. så vi gick av och typ sprang genom regnet hela tiden, tills robin sa: ööh, vi gick av en för tidigt.. -.- yeey! och asså det va verkligen spöregn, vi va helt blöta, typ håret bara rann, mascaran rann och allting. så vi kom till typ en, ööh, vafan heter det? typ som en pool där det sprutar upp vatten? kmr inte ihåg vad det heter, men iaf, alla förutom jag och ante sprang i där hahaha. fast bara upp till knäna typ men ändåå, jag pallade inte bli mer blöt haha. fast om jag hade vart på bättre humör så hade jag nog gjort det.. haha, sen så kom vi iaf till hm kmr inte ihåg om vi tog nån tbana eller vad vi gjorde, men vi kom iaf till sturegallerian och va där ett taag, sen så stack robin och lollo iväg i nån typ grön cyckel som kosta 40 spenn st. hahaha, sen träffades vi i kungsträdgården. muhihi, aa sen gick vi till cafe och grejer, orkar inte berätta mer. haha, förmodligen har nog alla slutat läsa nu! men aja, det blev ett långt inlägg.. på fredag blir det också grönan då! hoppas bara vädret e lite bättre... KRISTIN


Kommentarer
Postat av: Julie

Hahaha härlig dag!? :)<3

2009-07-07 @ 20:57:25
URL: http://julieyus.blogg.se/
Postat av: kristin

haha, självklart ;) <3

2009-07-07 @ 21:17:09
Postat av: angelica

haha det heter fontän xd

äääälskar dig ! <3

2009-07-07 @ 22:27:53
URL: http://aaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0