svar

Postat av: hemlig person (a)

har nån av er rökt ? <3

svar: ja

Postat av: emelie

till elin
är du oskuld?
hur ofta pullar du?
har du rökt/röker du?
tycker du själv att du är snygg?
puss <3

svar: 
*ja
*privat
*ja jag har rökt några ggr
*nej värkligen inte
:)<3

 Postat av:

har ni bra självförtroende?
har ni haft många killar?
gillar ni någon nu?

svar:
*nej de har jag inte 
*hihi ganska ;)
*japp.

 Postat av: Mimie

Vi kan börja med ngr frågor till Elin (:

- Hur många färger i håret har du haft?
- Är du oskuld?
- Hur mår du nu?
- Vem är din bästavän?
- Vad är din favoritmat?
- Vart köper du dina kläder för det mesta+
  svar:
*föd som blondin , sen börga jag tona brunt i typ 4an a sen har jag hålt på och färga mörk brunt men nu var det ett tag sen
*ja
*bra
*har ingen
*donken
*lite olika h&m , ginatrickot mäst kanske


tack för era frågor ! 


ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0