Sorry!

Förlåt, förlåt för dålig uppdatering! Eller snarare ingen alls.. Men jag har knappt vart hemma på heela dan. Vakna, åt frukost, gick ut och sprang, kom hem, duscha och skynda mej iväg till tunnelbanan med pappa. Var på grönan med Sofia min kussin och mina pappa och hennes pappa. Hon fick mej att åka frittfall! Åkte den en gång förra året men tyckte den va fett läskig så ville inte igen.. Men helt ärligt? Den va inte så läskig. Så det blir nog mer frittfall i år. Nu kom jag alltså nyss hem, väldigt skönt. 


Fast imorgon ska jag till mamma. Nej, vi ska till Långgarn, kallas även landet. Kommer hem på måndag förmiddag igen. Har ingen kompis med mej för att ingen är hemma haha. Förmodligen kommer jag inte ha tillgång till internet, för det har krånglat där, men kanske kanske att Björn har fixat det. Elin är iaf hemma imorgon, vet inte vilken tid. Så hon kommer väl skriva. Kristiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0