sofie goes freaaak

Hejhej bloggen! Nån som vill träffa mej och sofie idag kanske? Igår så var vi på ip med mattias och jocke, vi kom hem vid 11. Sofie fick damp på mattias av lite, äh privata skäl. Själv strulade jag runt med jocke! Hahaha! Årets skäämt. Okej, jocke är skit kul och korkad. Men hans utseende är inte så lockande. Hahaha. Aja vi hade lite buus för oss, och pappa kom hem vid typ 1 och va fett sur, för jag trodde jag hade gjort nånting dumt. Men han sa att han bara va jätte full typ. Ähm, idag har vi inga planer. Pappa drar till landet Försökte lägga in bilderna igår men det gick åt helvete. Så ska kolla nu om det går. Puss puss KRISTIN

Justdet. Ähm, jag försökte ändra headern tillfället men jag kan inte få in koden. Nån som kan hjälpa till? Så här tänkte jag att den skulle se ut iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0