Sista juli

Mjao kissekatt! Vilken film är det som säger så i? Hm.. I don´t remember. Jag ska inte vara med Hannah idag. Jo, hon är inte hemma. Utan är nån timme från Sthlm så vi kommer inte hinna träffas. Så, kanske ska vara med Putte och Ante idag? Eller, jag vet faktiskt inte. Maybe att om jag ska vara med dom så ska vi träffa några fett balla tjejer som heter Jennifer och Lina haha. Woow. Menmen. Har inget bestämt iaf, så får se lite mer sen! 15.30 ska jag möta Sofia vid Modevillan som ligger nära mamma. Sen drar vi till Pumbaland! Najs surpise.. Har ingen aning om vad man ska ha för kläder på sej en dag som denna? Just nu sitter jag i mjukisar och bh.. Hehe. KKRISTIN AT PLAYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0