rip våran pedros

en hämsk hendelse har hänt, pedros hittades död under soffan :( vi glömmer dig aldrig

en dikt av jenny
Ditt liv blev allt för kort, dina dagar tog slut innan dom var räknade. du hann aldrig med det du ville..
jag vet själv att du är saknad, du var värd det bästa men tyvärr så fick du alrig det,!
Sånna som du behövs i världen, ditt leende fick solen att skina lite extra, men inte längre..
Som din trogne vän vet jag att du hade ett gott hjärta, ett hjärta av guld som brydda sig om alla.
Du finns hos gud nu, vila i frid, vänta på mig där uppe min vän.


AHAHHA, nu ska vi fika. love u al / elinhs

Kommentarer
Postat av: amanda

hvem e pedros?

din katt?

2009-07-25 @ 18:15:57
Postat av: big sistah jennyy

en näbbmus ^^ HAHAHHAHA

2009-07-25 @ 22:45:36
URL: http://jjennh.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej en mus jag hitta under soffan

2009-07-25 @ 22:52:40
Postat av: Julia

Jag saknar dig! fan vad kul vi hade vi måste träffas nån gång det har vi sagt skit länge men det blir ju fan aldrig av! åh jag blir galen!

Love you !

2009-07-28 @ 19:19:25
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0