regn regn

åååh nu börga det öös regna fuck haha . idag har jag varit med lollo och adde , nu e dom själva med varandra hmm.. undra vad som händer nu HAHA .  jag har precis bakat två gooooooooda sockerkakor , eller smeten var iallafall god hihi , dom står i ungnen nu . mamma fyller år i morgon så då skare komma lite gäster kuuuuuhahhl .. ?
kommer nog hålla mig hemma ikväll . baka kakor ;D .  men fan vad jag har tråkigt , det kommer nog bli många inlägg under kvällen .. a just nu e det typ bara jag som skriver i bloggen ? men kristin håller på med flyttning och sånt och har typ inget internätt just nu typ (?) .  och fuuuck nu ringde anders , pappas kompis , och dom  ska bestäma när vi ska träffas ! HEEMST !  för de e en tönt kille som är 96a och tror jag är värsta bästavän med han ? omajgad omajgad ....
 har ni märkt än sak i det här inlägget ? jag anstränger mig och skriver inte förkortningar och inte några stavfel alls ,  och skriver mig istället för mej och är istället för e . haha jag är så duktig, det är ganska jobbigt .  hah jag hittarv  inga fel jallafall , gör ni ?faaan vad geek jag är ja jag vet . men nu finns det inget mer att skriva om så
hejdå från den bästa (elin)

haha hitta bilden i  min,emmas,lollos,saras,josefins gammla blogg www.jesel.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0