ööööööööööööööh ?

har sätt på världens läskigigaste/sjugaste/skummaste pogramtet ever hahaha . det sluta nyss , men seriöst helt konstigt :S jag kan inte äns skriva vad det handla om , det går lixom inte att förklara så sjukt var det . snart ska jag sova , imorgon ska jag upp , ut och springa , eller träna på något sätt haha . sen vi 3 typ får vi gäster , sen på kvällen ska familjen in till stan och äta middag . assw de är jue för mamma fyller år imorgon/idag , jag har grattat henne först av alla kl 00.4 hhaha waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw . men hejdå på er alla töntar :)
ELIN

jag och becca sötisen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha elin assw jue?

2009-07-05 @ 18:37:14
Postat av: älskar dej gmn <33

2009-07-06 @ 21:06:41
URL: http://rebeccanordstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0