Nothing

Äntligen fick jag igång datan.. både jag och pappa dampar loss på datan och hatar den. Skönt att vi ska köpa ny snart. Idag har inte hänt mycket. Har vart en pappadag. Hehe, vi va på ip och lira lite, egenltigen skulle vi spelat tennis typ. Det va inget bestämt precis, han bara kom på det. Och för er som inte vet, jag är bollnörd. Innebandy, fotboll, basket, pingis, tennis, nästan allt med bollar är kul haha. Men det blev inte så bara för att planerna va upptagna hela dan. Vi åkte hemifrån vid 12 kanske? Han skulle jobba lite hos nåra vi känner, Matilda och Ellinor bor där. Båda går i kungis, men Matilda är 95a och Ellinor 97a. Så var där ett tag på deras tomt typ, för dom var inte hemma.. Jag slog mitt rekord på kickar! Jag vet att det inte låter så jätte bra men det blev iaf 34 st. Matilda har också en blogg som heter http://hedbecks.blogg.se 



Het jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0