Music is my life

Lustigt va? Att musik kan vara så levande. Jag kan ibland gråta av vissa låtar, och av vissa låtar känns det så bra i hela kroppen att jag har lust att springa fram till alla på stan och pussa på dom. Som nyss, jag låg i sängen och smsa lite. Fast egentligen var jag helt dö trött. Och så hörde jag låten day´n night, även fast jag va halvt död så låg jag och dansa. Låter rätt knäppt.. Jag viftade med armarna i takt med musiken och typ rullade runt eller vad jag gjorde haha? Cha cha musik är också nått som får mej pigg. Om det är nån pardans jag skulle tänka mej är det absolut det. Var inne ett tag på att börja på det för ett år sen. Hela jag vill dansa när jag hör det!

Ganska onödigt och tråkigt inlägg. Men ibland, känner jag verkligen att det är skönt att få skriva av sej lite. Det är väl det som gör bloggen till ens alldeles egen, (bortsett från att elin också bloggar här) och som gör att man blir desperat och vill blogga hela tiden. Vill visa att bloggen betyder nått. Även fast vi kanske har så jätte många läsare? Fast visst, vi har haft den i nåra månader bara. Va skönt det va att skriva det här inlägget.. Mjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0