mammor..

frågestund! skriv vilka frågor ni vill, vi svarar på allt. över 15 frågor ska vi ha, annars blire inget. pussar

nerbajsade mamma.. varför ska ens päron ALLTID komma på nått tråkigt man måste göra? hon tvingade mej att gå upp kl 10 idag, eller vi hade en deal för jag ville vara kvar på datan men va tvungen att gå upp då. så vid 10 hade jag klätt på mej, men la mej och läste frida ett tag. sen så gick jag ner till kontoret, för att logga in på datan. så nu säger hon att jag brutit mitt löfte, för jag skulle gått upp och börjat fixa massa saker i mitt rum? vafan, har hon enst nämnt det? asså, jävla bullshit. gud va skönt det ska bli att sova hos elin på fredag, slippa dessa jobbig päron.. KRISTIN


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför håller du på med Bredell för?

2009-07-08 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0