lollo & anton

kom hem för en stund sen fån huddinge , jag träffa luua vid typ 1 , vi tog bussen till huddinge c . käka på donken , sen satt vi där och så på skräck film på hennes mobil HAHAH ! men hon ville inte se klart :o . sen kom antevante ;D haha . vi satt på donken  , sen höll ante <3 lollo på som fan ..... aahah . men jag hitta två andra killar i centrum vettni ;) , en var singel (a) . lollo fick en krona av han för han tyckte hon såg fattig ut hihihihihihi . nu har jag jallafall precis ätit kötbullar och ska snart dra iväg på träning , lr åker om typ 45 min lr ngt sånt . bloggar ikväll olch lägger in lite bilder , nu pallar jag inte . puuuuss på alla gayar / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0