laaaaaaaaala

heeeeeeeeeeeeeej ! kom hem för en stund sen , jag var ju som sagt med angie , sofie , antevante . vi var först i huddinge och hade de ruulit :D , hahahah vi käkade kekschocklad så börga jag smeta ut de påbordet där vi satt , så kom en feeeeeeeeeet gubbe ut och dampa sånder på oss ? han gick fram till ante och bah SKA JAG HÄMTA EN TRASA TILL DEJ ? ante : nej va ?VADÅ NEJ VA , SITCK HÄR IFÅN UNG JÄVLAR !!!! så gick han skit nära ante , hahahahahahahaha . det var riktigt roligt . a så gjorde vi lite annat jag inte orkar skriva om .
men nu ska jag fixa lite sen dra på träning , hejdå
/elin

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAH omg han ba "SKA JAG HÄMTA EN TRASA TILL DEJ ELLER STICK HÄRIFRÅN JÄVLA IDIOTER!!" antes min :D <3

2009-07-08 @ 18:56:05
URL: http://aaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0