klockan e halv 3

heeeeej , ska snart lägga mej . ikväll gick jag till lollo , vi drog till bussplatsen hade fett kul sen kom adde och förstörde :(
hahah nej skojja bara . men när han kom va vi där lite sen drog vi till daggkopan . lollo skulle vara hemma 10 så jag gick med henne typ kvart i ? . jag , lollo och adde snacka telll samtidigt hihi feeeett coolt , asså alla tre meh varandra . sen satt jag på herripotter 4:a fett bra hahaha . i love it ? så jävla ballt asw . imorrn ska jag ut och springa har jag bestämt och så måste jag städa rummet :( heeeeemst , men sen ska jag väll vara med ngn .  men pallar inte blogga mera , ska läsa lite andra bloggar nu också innan jag går och lägger mej . godnatt

bjuder på en gammal , soffi & elinhs @

ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0