Kim Possible!

Berättade ju att vi sjöng massa på tbanan. Här är en av låtarna vi sjöng, så nu sitter jag och pluggar in texten tills nästa gång! K

Jag verkar va en vanlig tjej,
men rädda världen är min grej
Ingenting kan stoppa..
Kim Possible

Jag kan klara vad som helst
om någon fara hotar vet du att jag é på gång
(vet du att jag é på gång)
När nått händer finns jag alltid nära
bara du kallar mig..
Kim Possible

Ropa, ring mig om du vill ha med mig
Mail och sms är helt ok
Kiminikatorn baby
Ropa, ring mig om du vill ha med mig

(Ropa, ring mig om du vill ha med mig)

Kan man när som helst,
kan man vart som helst
Jag tar över striden tills allt ordnat sig
Hot eller fara så kommer jag bara,
då kommer jag bara

Du vet att du alltid kan nå..
Kim Possible

- Vad är det som gäller?

Ropa, ring mig om du vill ha med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0