Jag "hjärta" vädret

Härligt väder, huh? Jag sitter här och diggar min press låt. Har vart ute nån timme i solen, läst tidning och haft det gött. Vad ska alla göra idag? Tror jag ska va hemma idag, orkar inte riktigt med allt annars. Och så ska jag packa de sista små grejerna till resan. Asså, helt ärligt tror jag att det kmr bli tråkigt. Det är jag, Björn, Viggo, Oliver och mamma. Hurra?! Inte precis. Jaja, dom bårde låta mej få smsa som en galning då om jag inte har nån att umgås med. Haha! Björn hatar när jag e inne på datan mkt och smsar mkt. Så nu ska han allt få nått att suga på.. Åt typ inte så god lunch idag, (förlåt mormor) så jag levde på efterrätten. Glass och gubbar e väl alltid nått? Mihih bara så att alla vet så är Saras sugmärke fortf kvar! Hahaha. Hon kmr döda mej när jag kmr hem. Muhihi. Nej, nu ska jag vara seriös. Vilka här ska till Klubberiet på skumparty? Jag och kanske elin funderar på det. Skulle va jävligt kul, för jag vet ju hur det är när det är som bäst. När stämningen på topp, alla hoppar upp och ner, dansar som fan, och man är helt svettig. Det bildas ring och alla vill synas. Är det så det är? Ja, då kmr jag lätt åka dit! KRISTIN



Videon alla har sett. Det ser ju för fan snuskigt kul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0