jag e så jävla glad!

wihoo! fyfan va synd att det inte va idag jag skulle slagga hos elin, jag är på sånt jävla fest humör! om det inte vore för att björn och mamma sitter i rummet brevid skulle jag ha datan på höögsta volym. mohaha. elin, va på sånt här humör imorn okej? du och jag ska ha det riktigt roligt! hihi, vi ska hitta på lite busigheter (a) kanske kanske berättar senare vad vi ska göra. fast, då kmr ju alla bara vilja va med.. haha. aja, jag är väldigt glaaad. funderar på om jag ska ut och springa lite på tomten? kanske lite senare isf. jaha, vad ska alla göra imorgon då? ja, ni vet ju vad jag ska göra. KRISTIN

Dagens outfit:

Klänning från gina

Sönderklippna tights från gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0