hemmabio

tjihoo bloggen! kan inte göra så många inlägg idag, får typ inte va inne på datan så mkt. aja, jag tror att jag kmr vara inne sen på kvällen. asså. jag blir fan illamående av tanken på att städa och sånt. det är verkligen sämst! igår blev det ändrade planer. jag och rebecca hade bestämt att åka till heron, äta där och se på bio/bowla. men så blev det inte. vi åkte till huddinge c ist. vi åt mat på typ italensk resturang, primo. båda beställde calzone, (staving). sen så åkte vi till coop vi skulle handla lite grejs. och gissa vem jag ser där? SARA! fyfan, jag har aldrig blivit så glad över att se henne! hon har vart i danmark och det va säkert 3 veckor sen jag såg henne. det va bara såå kul att få se henne. aja. sen så drog vi hem till syrrään och kolla på film. "en vampyrs bekännelser". det va typ en av brad pitts och tom cruise första filmer. den va rätt så bra, fast vi orka inte kolla på hela. så vid halv slagga vi. och idag har det inte precis hänt så mkt? kmr inte göra de heller. fast imorgon blire kul. fast det blev en liten justering på vilka som ska med till grönan. det blir jag, elin, sofie, angie, ante och kanske sara. hon kanske skulle va med lollo men kanske sara. annars, nån som vill till grönan? KRISTIN



hitta på en frisyr. gullig va? jag typ satte två rätt lösa toffsar på baksidan av huvet och så lät jag toffsarna hänga fram. jag vet, hade inget smink där, men jag ser ju inte helt sajkad ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0