hannah idag

Förlåt att jag inte hann skriva igår, men pappa och jag kom hem vid halv 12 och jag var inte så jätte pigg då. Vi va på heron och kollade på nya Harry Potter filmen, den va rätt bra men man insåg att det va en till film efter det.. jag hade för mej att det va den sista filmen? Men hade väl nog fel. Den va rätt så bra, den va typ 2 och ½ timme. Fast det kändes som den va en timme kortare. Men jag gjorde världens pinsammaste sak igår! Jag va på toa och när jag kom ut. Så. Ja, gissa? Papper under skon! Fyfan! Asså, som tur var jag inte ensam då. Haha, höll på att skita på mej. Det var väldigt väldigt pinsamt ja. 

Idag. Ja, idag ska jag träffa hannah. Vi ska in till stan, och göra lite grejer gissar jag. Men vi tar med oss guldkorten, om vi skulle vilja sticka till grönan. Det är så himla bra med det! Så himla lätt allting.. åh, justdet. Jag har bytt tbks till min gamla mobil för tillfället, så jag kan nås. Ända är att den stänger av sej ibland. Men, sånt e livet. Nu måste jag fixa frukost. Puss och knull du gör mej full. KRISTIN


Kommentarer
Postat av: Mimie

Jag har en header till er!!!!!!!!

2009-07-21 @ 16:02:49
URL: http://corazonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0