Great

Ja faktiskt. Det känns riktigt bra, va ute och sprang i lite mer än 30 min. Kom hem, helt svettig och helt röd som vanligt haha. Asså jag blir alltid röd i ansiktet. Ibland är det knappt jobbigt men ändå blir jag sjukt röd? Det är jävligt pinsamt också. Typ i skolan, när man ska springa och sånt, alla tror ju att jag har värsta värsta värsta dåliga kondisen då. Hihi. Men jag va tvungen att kissa i skogen, jag va såå kissnödig. Så jag leta upp en skog och gick in en bit, satte mej där och hade det gött. Sen vare back to run. När jag nästan va hemma igen så såg jag att nån blond sak kom springande mot mej, sen såg jag att det va en kille. Inte vilken som helst, det va en snygg kille! Fatta hur pinsamt det va.. Där sprang jag helt flåsande med gråa joggingskor. Och utan smink och allting. Sånt e livet. Nu ska ni få några underbara bilder! KRISTIN


Efter dushen, helt osminkad. Och jag har handduk runt mej! Ser inte ut så, men det har jag. Usch..


På väg till Datahuset. Med mina gudomliga skor på!


Min coola tröja! Man känner sej riktigt het i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0