Grattis till mej

Ojojoj. Den 24 augusti gissa vad som händer då?! Jo, en viss person fyller år. Who can that be? Okej, ni får gissa.. Hon är söt, cool, snäll, rolig, gullig, snygg, ball och typ allt annat bra. Haha, okej för alla blondiner där ute så.. Det är jag! Faktiskt mindre än en månad kvar och jag har en del saker jag önskar mej. Här får ni några exempel. 

  • Sims 3. Japp, jag är nog en sims nörd. Visserligen har mamma lovat mej det redan?
  • Lock/platttong. Det verkar så bra! Att både kunna ha platt och lockigt hår när man vill.
  • Presentkort. Vem kan få för mycket av presentkort? Helst vill jag ha presentkort för ett helt centrum, t.ex farsta.
  • Ögonlocktong. Om det nu heter så? Har bara använt det en gång hehe, men det blir väldigt mycket finare.
  • Parfym. Jaa en fin parfym vill jag ha! Helst nån kändis parfym, det är lite coolt. Just nu har jag Christina Aguileras.
  • Nagellack. I NEED IT! Har bara massa fula som jag fått från Rebecca, och bara ett rosa nagellack. 

Upptäckte nu att jag hade tandkräm i håret. Men, varför inte? Rätt smart, kan ju få rena tänder när jag vill.. Eller? KRISTIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0