fitt väder

hejhej , sara och lollo drog just , vi kanske ska sova ikväll? eller lollo kunde typ inte men sara maybe. Men idag kom tjejerna hit till mig. Vi såg på filen  ''onskan'' och käka glass. Sen låg vi på golvet i vardasrummet och snacka ? Eeeh de var typ det hända vi gjorde, eller vi hade fhigt i min säng också och sara pajade min tavla hahahaha. Just nu har jag så jävla damp på min cepade cepe syster som har tagit mina skor för hennes var blöta? Så säger hon att jag ska ta hennes blöta? eller gå runt i mina ''tofflor''. Inte för att ni bryr er diräkt men hon är en siktigt sjuk människa. Imorgon blir det jallafall grönan med kristin,angie,anton sen kanske sofie och någon? eller jag vet inte rikdigt.
vår glass

beeebes

sara , lollo & meeeeeeeeeej

och mina ben ? hahah ...


ELIN

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska man inte ha gummisnoddar i håret? :o

2009-07-11 @ 15:08:18
Postat av: elin

nej men gud ska man ? fan de har jag aldrig hört talas om ?

2009-07-11 @ 23:30:06
URL: http://playercrew.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha det är lite ku lvi har precis samma sofaa fast beige och en sån lampa haha!

2009-08-23 @ 16:32:03
URL: http://jjjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0