FIIIIIITTTTTTTTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sdbcjkxhcjxzb xzkcnzcbzx !! JAG HAR DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP ,
skrev precis värsta långa och bra inlägget om beccas land så råka jag radera skiten. helvete.
så nu blir det kort och dåligt inlägg.
A det var typ jag,becca,sanja,sanna,lina,julia,carro,emma som var dära. vi åkte typ massa flyt saker bakom en båt typ haha. sen på kvällen hade vi DISCO i beccas garage eller va det var. hah vi tältade så det blev fett skabb, euw. men vi sov ändå inte någonting på natten, bara från typ 8-10 på morgonen typ. idag åkte vi ''bananen'' a det var en gul sak man åkte i vattnet om ni inte fattar. sen gjorde vi inte så mycket idag hade chill, hahhaah. jag och jullan åkte runt på en surfbräda lite. jag,sanja och becca skrev typ lite på ryggen och jag har fan badat och nyss ducha jag och det är fortfarande kvar? fett cepe. orkar inte skriva mer va som hände vättni, mitt andra inlägg var fan 20 00 meter långt och braigt.
men jag tog inga bilder med mobilen, bara på sanjas gravida mage. men vi tog massa bilder med beccas kamra så kanske lägger in några ngn gång i livet.


Imorgon på morgonen/förmiddagen åker familjen till notälje där ngn släkting har land ställe men jag kommer hem på lördag någon gång , eller på söndag vet ej. nu ska jag forsätta äta på min båtglass, puss elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid :O ?

2009-07-16 @ 23:31:43
Postat av: Anonym

nej ditt pucko de var ironiskt ? =)

2009-07-17 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0