elin is here!

hello sweetis, här sitter man på en stol i Lysekil, kom nyss hem från en resturang. Linnea valde så det blev kinesiskt, eftersom hon fyller år i dag. idag har det annars inte hänt så mycket idag? träffat lite folk. I morgon ska jag kanske klippa mig på en dropp in som ligger ganska nära. Mitt liv går under här på västkusten, ingen egen data, ingen tv, inga kompisar. fuck off lysekil! ajja bara två långa tråkiga dagar kvar, det klarar jag nog. mitt minne på mobilen har blivit fullt vilket betyder att jag tagit en massa bilder till er som ni kan njuta av när jag är hemma. Visserligen är min mobil kamra skit dålig, men men bättre än ingeting. Nu ska jag logga in på playahead. saknar många, /hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0