Buhu. Skolan!

Omg! Är det bara jag som redan tänker as mycket på skolstarten? Eller lider jag av nån sjukdom? Har redan börjar tänka på vilka kläder jag ska ha och allt möjligt. Kanske kan det vara pågrund av att jag ska börja i en helt ny klass. Alla andra börjar i kvarnberga medans jag är lite udda, ganska mycket, för ingen från min skola ska börja i kungis. Only me! Som tur är känner jag många i kungis.. Men ändå, det känns så konstigt. Fattar inte att jag ska börja i 7an och aldrig mer kommer gå med min klass. Känns iaf som jag är den ända i världen som tänker på skolan! Snälla, om du också gör det skriv nånting! Jag vill inte vara helt psykad! K


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker oxå på det.!

2009-07-31 @ 11:42:09
Postat av: filippa

jaa håller med :o

2009-07-31 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0