borta bra hemma bääst

That´s right! Japp. Nu är jag hemma från Gotland. Saknar verkligen alla skit mycket. Jag ska typ till landet med pappa på tisdag kvällen. Jag vill inte va där så länge, för vill bara vara hemma nu. Åker till han idag. Sen måste jag bara påminna alla om att jag fortfarande vill ha pojkvän. Hihi, komsi komsi alla. Och lollo kommer jag typ inte hinna träffa innan hon åker till Cypern! Så jävla bajsat.. och elin är inte heller nu. Fast jenni är hemma nu iaf! Några är iaf hemma.  Så jag borde nog överleva. Kommer vara hos pappa typ 2 veckor, den här veckan kommer jag inte kunna va med kompisar så jätte mycket, men nästa vecka ska pappi jobba och då jäävlar. Btw, varför är det aldrig nån som har fest? Har inte vart på nån på flera flera månader. 




N har säkert seett den här bilden förut, men jag har inte kunnat ladda upp nya bilder på datan så jag har snart inha kvar! KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0