arrgh!

Asså fyfan, va arg jag blir! Ingen har väl missat snacket om Jessica Simpson? Att hon är såå tjock, för att hon gått smal smal till normal? Det är inget fel med det. Hon ser bara vackert naturlig ut? Varför låter alla inte henne bara va?! Jag tycker hon är skit fin så som hon ser ut nu, men alla bara hackar på henne. Hon har väl rätt att gå upp i vikt även fast hon är kändis? Och det e ju bara därf'ör alla hackar på henne, för att hon är känd. Vem fan bryr sej om hon inte hade vart det? Det är ju så.


Lixom. Kolla på henne? Innan såg man ju tydligt revbenen. Och detsutom. Ser hon ut att skämmas över sin kropp eller, så som hon ser ut nu? På första bilden, står hon bara där och håller sej för magen. Så därför blir jag så arg för att hon viktmobbas. Och allting händer ju på nätet? Jag tror knappast att alla ni som har nått dåligt att säga, skulle säga det live till henne.. jag tycker iaf att hon ska se ut så som hon gör nu. Hon är verkligen 100% normal. KRISTIN


Kommentarer
Postat av: Mimie

Jag har gjort en header till er , om ni vill ha ..

2009-07-20 @ 14:37:13
URL: http://corazonn.blogg.se/
Postat av: kristin

har du? :o får jag se? :)

2009-07-21 @ 10:46:24
URL: http://playercrew.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0