12 dec

Hej sötnosar. Haha det suger att inte ha läsare, mellan 15-30 typ. Aja, får väl trösta mig med att jag bara haft den en vecka typ. Idag har vart en riktig tråkigt dag. Har gått Luciatåg genom Huddingecentrum! Gissa om pinsamt. Haha, var väl okej..

Men igår då? Erik vann! Åh han e bara för söt. Jag rös när han och hans flickvän stod på scenen, så himla gulliga. Han stod och grät och kramade henne och sen krama han om alla andra i idol.. Naah så gulligt! Och idag i tidningen hade tydligen Laila klagat på hans flickvän "Hon borde ha gått av scenen" men vafan?! Palla. Jag tycker det va sött iallafall. Imorgon vad ska hända dåra? Först fotboll redan kl 10 *suck* till 12, efter det ska jag träffa Lisa. Jag ska träffa Erik Ros*** också kanske. Vet inte om Lisa ska med då? Naej, har inte riktigt bestämt. Men en sak e säker - jag e jäävligt sugen på att nån ska fixa en fest! Var typ 100 år sen sist, herregud. Nån?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0