we <3 herrypotter

hej allesammans! Här sitter jag mked Johanna och dricker cocacola. Vi har precis badat bubbuelpol. Innan det var vi ju på bio och såg herry potter, så jävla bra! Men dåliht slut. Johannas mamma skussa oss dit, då åkte vi för bi antevante,adde och några typ haha. Sen skulle vi köpa chees då var vi lite högljuda i kön till donken mohha,

en tjej (typ 12 år)bah: asså ni stör typ hela film staden, var tysta.
 jag: eh nej?
hon: ''gjorde en grrimars'' ,
johanna: ''gick fram'' ursäka?
hon:din jävla fjortis
jag: du kallaer inte min kompis din jävla fula hora dra åt helvete!''
''så gick jag och johanna till kön'' ''hon stog kvar''
hon skrek:tönt
jag: ''gick fram'' slog henne med knytnäven så hon börga blöda näs blod,
folk börga kålla, och hennes pappa kommer,
jag och johanna: gubbjävel, så går vi

MO´HAHA ! så ägd!

jallafall, sen kommer vi lagom till att reklamen är slut och filmen börga. Och dom som satt bakom fick damp på mig och johanna, och bara hålkäften, vi forsätter och gara,skrika osv .. ahahah. Efter filmen träffa vi typ 8 pers 97 killar wannabes, som vi föföljer. upp och ner för rultrappan, sen börga vi snacka med dom och så kommer någon av deras mamma. Haha. Sen åkte vi ruselkana, Sen dags för hem färd. Men bilder kommer imorgon tror jag.
puuuuss elin och lite johanna !

Kommentarer
Postat av: Emma

HJAHAHAHA ofta slog till ? :P

2009-08-02 @ 23:19:35
Postat av: beundrare.

langa din msn så kan vi snacka !

2009-08-02 @ 23:30:02
Postat av: Hannah

seriöst att du slog ?

2009-08-03 @ 00:39:31
URL: http://hnnah.blogg.se/
Postat av: sierra

fin blogg :D

2009-08-03 @ 04:17:06
URL: http://sierrathompson.blogg.se/
Postat av: Mimie

Ärligt Elin .. Stackars människa..Seriöst, du kan inte ha slagit tjejen?

Ajja,har tagit bort bloggen.. Finns på msn <3



Kyss.

2009-08-03 @ 11:54:03
Postat av: emelele

vadå wbs? :p det är ju ni som är wbs :p

2009-08-03 @ 21:55:32
Postat av: k

men haha vilken kul humor du har "emelele" kan man heta så? :o

2009-08-03 @ 23:00:42
URL: http://playercrew.blogg.se/
Postat av: elin ;)

haha lilla gubben om ni inte fatta att vi drev med er på herron e ni tröga ! omg hahha am not singel babe and u to young for us my dear ! <3

2009-08-03 @ 23:49:25
URL: http://playercrew.blogg.se/
Postat av: emelele

ni fattar väl att jag skoja :p

2009-08-04 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0