voice!

Nu är Johanna här, hon ska slagga hos mig. Vi kom hem precis, tog typ tåget från stan som gick 00.02 ... hahah nej vet inte men något sånt! Så hämtade pappa upp oss i stuvsta. Det var jallafall najs på ung 08 och på voice. Först träffa vi Lollo,Emma,Robin,Anden typ sa hej bara. Sen efter ett tag var vi med Kristin,Jenni och julia tror jag hon hette.. Men a lite senare var Hannah,Joss,Sara,Nettis,Brio. Och änu senare kom pakke och två till killar. Sen kom Amanda (shiet@) också haha mycket människor. Juste Moa,Amanda,Eve var typ träffa vi också. Haha. Så dansa vi och hade najjs till musiken, Sen drog pakke in i en ring och visa sina gympa moves! I slutet av kvällen blev det läääääskit.. Lr nej men det var någon slags ''rökbomb'' lr ngt som ngn idiot ''sprängde'' hahha lr jag vet inte hur man förklarar då. Så alla bara sprang ut när jag, Johanna,Amanda var på väg in till Kristin och compani. Jag trodde att folket hade brottom till tåget men så var det inte.. tihihihihi. Nån skrek typ '' de brinner'' lr nått. Så vi fåpr panik... eller Johanna får panik... Hon springer som en galning? Jaja. Sen gick vi tillbaka in och var med Amandas två kompisar. hejdå! / elin

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0