bajsa på rubrikerna

Tjääna. Vilket uppdaterande, huh? Om jag ska va ärlig har jag suttit vid datan i kanske 1 timme, men har helt enkelt glömt bort att blogga. Pappa har precis stuckit, ska på träning. Vet inte om jag ska träffa någon. Måste ändå vara hemma vid 9, så.. Kanske någon som bor nära. Idag har jag vart med söta lilla Jenni, efter skolan gick vi ner till centrum. Det va lite folk där, sen gick vi hem till henne. Garvade massa, precis som vanligt, sen körde vi nån konstig sak på studsmattan. Vi slog tärning och tvinga varandra till massa pinsamma saker som vi måste göra i skolan, haha. Hihi, när hennes familj skulle äta gick jag hem. Har fått tbks presslåten nu! Jag hade den med Justin Bieber förut, men den försvann, nu är den här igen. HAPPYFACE! K

Jag har inga bilder att lägga in om ni undrara! För har inte tagit nåra bilder, har inte haft tid.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0