Hissen & dissen

Men åh skit it då, bajskamera. Jag försöker lägga upp bilder nu, men det går inte. Så ni får nöja er med HISS & DISS:

Fredagar: Älskar fredagar! Det är så himla mysigt, en perfekt fredag är att sova över hos en kompis. Titta på film, helst med flera och lägga sig jätte sent. Den här fredagen kommer bli grym! Kryssning med Elin, det ska vara fest på natten. Fyfan vad jag längtar..

Taylor Latuner: Omg! Han är så jävla snygg. Helt ärligt, han e den snyggaste jag vet. Om jag skulle få träffa honom, jag skulle börja böla. Verkligen avgudar honom, fattar inte att man kan vara så perfekt som honom.

Pedofiler: Eller, ja vad man ska kalla dom? Helt seriöst. Det är inte fräsht när en kille på 25bast, raggar på en på playahead. Äckligtäckligtäckligt! Håll er borta, taffsa på nån i er egen ålder.

Hår mouse: Det suger! Iallafall de jag har provat. Vad jag har fattat så ska mouse vara bättre än hårspray? Verkligen inte. Så ett tips, till er som har tjockt hår, köp hårspray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0